ایمن آب

واحدهای آب شیرین کن جهت صنعتی دام و طیور

واحدهای آب شیرین کن جهت صنعتی دام و طیور

واحد های آب شیرین کن به روش اسمز معکوس در صنعت مرغداری

امروزه مرغداری در کشور ما یک صنعت کاملا حرفه ای قلمداد می شود، با توجه به پیشرفت های صنایع تجهیزات مرغداری جهت تولید بالای طیور، تصفیه آب مرغداری امری ضروری به شمار می­رود.

کامل ترین و متداول ترین روش برای تصفیه آب این واحدها استفاده از آب شیرین کن های صنعتی اسمز معکوس می باشد. مرغداران در رابطه با آب خوراک طیور دارای مشکلات فراوانی هستند، از جمله: املاح محلول جامد (TDS)و وجود باکتری ها و میکروارگانیسم ها در آب خوراک هست که املاح بالا باعث بروز مشکلاتی از جمله کاهش حلالیت در آب است، که این امر باعث می شود داروها به طور کامل در آب حل نشوند و در ته تانک دارو، بصورت ژلاتینی رسوب دهند که موجب به هدر رفتن قابل توجهی دارو می گردد، همچنین گرفتگی لوله ها و مسیر آب رسانی به خاطر رسوب گرفتگی یکی از معضلات مرغداران می باشد.

میزان بالای املاح محلول (TDS) در آب بیشترین اثر را بر روی میزات درصد تلفات طیور داشته است.

آب تولید شده توسط دستگاه های آب شیرین کن اسمزمعکوسROپس از گذراندن فرآیندهای مختلف فیلتراسیون ( پیش تصفیه) در مرحله آخر عبور از غشاهای (ممبران) اسمز معکوس کیفیت مورد نظر ( طبق استانداردهای آب آشامیدنی طیور) را برای مرغداران فراهم می سازد که این امر باعث بالا رفتن سلامت و کاهش تلفات طیور می گردد.

شرکت ایمن آب کاژه متخصص در طراحی و ساخت واحدهای تصفیه آب صنعتی می باشد که توانسته است خدمات مربوط به تولید واحدهای آب شیرین کن صنعتی RO به روش اسمز معکوس را در صنعت دام و طیور به مرحله اجرا در آورد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

سایر موضوعات